Hvad er BoardPlace

Hold bedre bestyrelsesmøder med BoardPlace

BoardPlace er et digitalt bestyrelsesværktøj, der giver dig optimale betingelser for at forberede og deltage i bestyrelsesmøder.

BoardPlace giver dig nem adgang til – og overblik over; dagsordener, referater, bilag og vedtægter. Det virker både on- og offline. Du kan derfor nøjes med at have en iPad med til mødet og stadig være fuldt klædt på.

 

Kom i gang

 

Brug årshjulet til at planlægge bestyrelsens møder eller forbered dig til næste møde ved at tage notater direkte i dokumenterne og lad dem forblive private eller del dem med resten af medlemmerne i din bestyrelse. Det er op til dig.

Dine fordele

  • Høj sikkerhed
  • Let adgang til information
  • Tidsoptimering og overblik
  • Bedre mødegrundlag
  • Arbejd fri af tid og sted
  • Klarhed over mandat og roller
  • Effektiv onboarding af nye medlemmer
  • Vidensdeling og samarbejde
  • Mulighed for virtuelt samarbejde
  • Platformsuafhængigt

Download brochure

Download vores brochure for yderligere information her: BoardPlace brochure

Kom nemt i gang

Det er nemt at komme i gang med at bruge BoardPlace.

  1. Bestil BoardPlace og få en prøveperiode på 30 dage. Se om det opfylder dine behov til et digitalt bestyrelsesværktøj.
  2. Bestil sammen med BoardPlace en kom-godt-i-gang pakke. Her får du vejledning i brugen af BoardPlace med udgangspunkt i jeres specifikke setup og behov.

Kontakt os direkte

Du er også altid velkommen til at kontakte os direkte på:

Telefon: 70 11 26 13

Mail: boardplace@boardplace.dk

Priser

Basic

Velegnet til startups og mindre virksomheder. Digital og sikker opbevaring af vigtige forretningsdokumenter og kontrakter. Letter samtidigt kommunikation med bank, revisor og advokat

Team

Optimalt til virksomheder, klubber og foreninger der gerne vil digitalisere deres ledelses og/eller bestyrelsesarbejde. Sikrer overblik, dokumentdeling og samarbejde.

Business

Perfekt til den digitale og samarbejdende ledelse og bestyrelse i virksomheder af alle typer og størrelser. Indeholder Basic og Team og suppleres med et komplet mødemodul som effektiviserer arbejdet for både formand, medlemmer som direktionen.

Funktioner

Basic

Team

Business

Sikker dataopbevaring
- Certificeret dansk hostingcenter
Fildeling
- Nem fildeling mellem medlemmer
Medlemsoversigt
- kontaktinfo på alle medlemmer i bestyrelsen
Kalender
- Synkroniserer med medlemmernes personlige kalender
Søgefunktion
- Fritekstsøgning i hele BoardPlace
Grupper
Dedikeret arbejdsområde med mulighed for at begrænse adgangen
Aktivitetsoversigt
- Nyheder siden sidst, fælles beskeder m.m.
Opgavestyring
- Uddelegér opgaver, opret workflow
Beskeder
- Send beskeder til enkelte medlemmer eller hele bestyrelsen
Afstemningsmodul
- Foretag digitale afstemninger
Mødemodul
- Mødeskabeloner
- Opret og publicér møde, dagsorden og referat
- Uddelegér opgaver direkte fra mødeskabelonen
- Vedtægter og selskabsdokumenter lige ved hånden
- Få en samlet PDF inklusiv bilag
- Arkivér møde
Offline funktionalitet
Noter