Priser

Basic

Velegnet til startups og mindre virksomheder. Digital og sikker opbevaring af vigtige forretningsdokumenter og kontrakter. Letter samtidigt kommunikation med bank, revisor og advokat

Team

Optimalt til virksomheder, klubber og foreninger der gerne vil digitalisere deres ledelses og/eller bestyrelsesarbejde. Sikrer overblik, dokumentdeling og samarbejde.

Business

Perfekt til den digitale og samarbejdende ledelse og bestyrelse i virksomheder af alle typer og størrelser. Indeholder Basic og Team og suppleres med et komplet mødemodul som effektiviserer arbejdet for både formand, medlemmer som direktionen.

Funktioner

Basic

Team

Business

Sikker dataopbevaring
- Certificeret dansk hostingcenter
Fildeling
- Nem fildeling mellem medlemmer
Medlemsoversigt
- kontaktinfo på alle medlemmer i bestyrelsen
Kalender
- Synkroniserer med medlemmernes personlige kalender
Søgefunktion
- Fritekstsøgning i hele BoardPlace
Grupper
Dedikeret arbejdsområde med mulighed for at begrænse adgangen
Aktivitetsoversigt
- Nyheder siden sidst, fælles beskeder m.m.
Opgavestyring
- Uddelegér opgaver, opret workflow
Beskeder
- Send beskeder til enkelte medlemmer eller hele bestyrelsen
Afstemningsmodul
- Foretag digitale afstemninger
Mødemodul
- Mødeskabeloner
- Opret og publicér møde, dagsorden og referat
- Uddelegér opgaver direkte fra mødeskabelonen
- Vedtægter og selskabsdokumenter lige ved hånden
- Få en samlet PDF inklusiv bilag
- Arkivér møde
Offline funktionalitet
Noter